Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Większość firm prowadzi jakieś działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych sposobów jest ogromna. Jedną z nich jest przekazywanie swoim klientom najróżniejszych gadżetów reklamowych. Praktyki takie cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie będzie tu chodzić o bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży, bowiem gadżety reklamowe przeważnie tego nie dają wprost. Dużo istotniejsze jest budowanie widoczności danej marki na konkurencyjnym rynku czy zwiększenie lojalności odbiorców.

Wszyscy lubimy dostawać prezenty, i wielu z nas z tego powodu czuje się choć trochę zobowiązanych, zjawisko to powszechnie jest znane w psychologii. W ten sposób przy pomocy normalnego kubka czy pendriva, trafiającego do rąk odpowiedniej osoby, można utrzymać czy zdobyć kontrakty o dużo wyższych wartościach. Tego typu gadżety dla firm, jeżeli nadrukowane mają logo firmy, zaczynają być trwale obecne u wielu osób. Zwłaszcza jeżeli są praktyczne i użyteczne, to zwyczajnie ludzie chętnie z nich korzystają, a przy okazji cały czas widzą daną markę.

A to naprawdę bardzo mocno przekłada się na lojalność podczas kolejnych zakupów. Duże znaczenie ma też konkurencja. Jeśli firmy z danej branży przy każdej możliwej okazji wręczają swoim klientom gadżety reklamowe z logo, to jeśli się nie chce zostać w tyle trzeba robić dokładnie to samo. W przeciwnym wypadku zostanie się zapamiętanym jako ktoś, kto nie specjalnie dba o klientów i nie chce im nawet sprezentować symbolicznego kubka.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

1 komentarz

  1. avatar

    +Reklama+
    Nie trać czasu na bieganie po sklepach. Teraz jest e-sklep to raj dla miłośników biurowego porządku. Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by sprawnie działać w pracy i nauce. Znajdziesz tutaj także papier kolorowy do origami.

Dodaj komentarz