Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Kiedy nadszedł upragniony czerwiec nie mogłam doczekać się wakacji. Na zwieńczenie roku szkolnego poszłam razem z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero wtenczas zrozumiałam, iż nadszedł ten upragniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za właściwe oceny, zadecydowali zafundować mi tydzień nad morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, niemniej jednak dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wczasy. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, która na zawsze zapadnie w mojej pamięci – naturalnie sprawdź przyczepa campingowa. Międzyzdroje przywitało nas piękną pogodą. Upragnione widoki morza oraz szumu fal pognałyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po wypoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, w jakim miejscu zrobiłyśmy masę interesujących oraz śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące w samej rzeczy wyglądają jak żywe! Naturalnie stamtąd poszłyśmy ekspresowo na urocze stragany, gdzie kupiłyśmy bezlik pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie zdołałyśmy się zdecydować co spożyć, albowiem wielość restauracji i pubów nas oszołomiła.